Alla inlägg under oktober 2014

Av Johan Smith - 24 oktober 2014 21:31

Jag längtar till att jag ska börja jobba med korna igen! Det är så roligt att jobba med kor! Jag önskar att fler kunde inse hur roligt det är med kor och djur. Särskilt killar borde gilla det mer. Oftast är det maskiner för killar och djur för tjejer. 

Jag är inte intresserad av maskiner mer än att det är skönt att bryta vardagen med lite maskinkörning. 

Av Johan Smith - 20 oktober 2014 20:15

Idag har det vart en massa jobb med smågrisarna. Det har grisat en massa i helgen så det har vart en del jobb idag! Det var jobbigt då jag sov dåligt i natt! Ska bli skönt att nanna kudden sen! 

Av Johan Smith - 19 oktober 2014 22:09

Jag har en ny blogg då jag tog bort den andre jag hade. jag kommer att uppdatera lite med profilbilder och lite annat sånt när det inte är så sent!


Vad har hänt i livet då? Ja jag sa upp mig på jobbet med svinen i fredags och ska börja med mjölkkor igen! 48mjölkande, 6 hästar, några hundar, katter och höns. Det finns kattungar där vilka var 6 veckor gamla när jag träffade dem första gången. 

Katter, hundar, hästar och tjurar är djur jag vuxit upp med. Pappa och mamma har jobbat i många år med kor så man är la lite inavlad till att hålla på med kor. :P

Jag har inte mjölkat på några år nu så det ska bli kul! Säskilt när det finns alla de djur jag tycker mest om! Alla de djur jag räknade upp är de jag gillar mest med tanke på den uppväxten och alla de djuren finns där! Så göttans! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards