Alla inlägg under februari 2016

Av Johan Smith - 5 februari 2016 21:59

Jag har nu gjort min första arbetsvecka på det nya jobbet. Känns väldigt bra måste jag säga! Jag har kommit in i mjölkningsrutinerna ganska snabbt så nu hämtar jag korna och mjölkar alla själv. Chefen tycker att det gått bra än så länge för mig och hans bemötande mot mig är väldigt bra så det ska nog gå bra detta! Jag kommer nog att gå ner en deö i vikt tack vare detta jobb då jag har dragit ner på matintaget lite då jag inte får frukost där. Så jag tar bara en enda frukost istället för två som jag gjorde på förra jobbet. Jag får göra några hål extra på bältena jag har. Jag behöver ingen extra frukost då jag åker hem direkt efter morgonmjölkningen. Så kanske kommer jag att tappa i vikt. :)

Känns mycket bra detta!


Nu gör jag helg!

Ovido - Quiz & Flashcards