Alla inlägg under maj 2018

Av Johan Smith - 2 maj 2018 12:14

Jag är inte så förtjust i djurrättsaktivister. Jag har inget emot att folk väljer bort animalielivsmedel för att leva veganskt men att hitta på en massa saker som inte är sant och sen hoppa på och trakassera dem som jobbar med produktionsdjur är inget bra!

Nu är det bara en enda som skrivit direkt till mig på Facebook messenger men andra har det än värre än mig. Jag kom med ren fakta. Hon försökte provocera mig till att reagera känslomässigt men det gick inte. Jag har hyllats för de svar jag gav. Jag tog skärmdumpar på det hela och censurerade namn och bild på tjejen och delade. Jag har hyllats av andra bönder, drängar och till och med Svensk Mink hyllade mig när de fick se vad som sades. 
Jag är så less på att bra bönder och djurhållare blir utsatta. Visst det finns saker att förbättra men man behöver ju inte trakassera bönder, dess anställda och deras familjer.               

Ovido - Quiz & Flashcards