Direktlänk till inlägg 8 november 2020

Smärta

Av Johan Smith - 8 november 2020 20:11

Ingen vet vilken enorm smärta det är för mig att leva singel och ensam. Jag kan inte förklara hur det känns mer än att jag känner mig ensam. Jag är aktiv på diverse dejtingsidor på facebook. En gång fick jag kontakt med en där vi sannolikt skulle vara ett par idag men hon begick självmord så det går inte. 

 
 
Isabelle

Isabelle

12 november 2020 04:21

Mångaaa är Ensamma. Vissa trivs med det. Andra inte. Hemskt med den kvinnan. Hade hon mått dåligt länge ??

http://nouw.com/fobibella

Johan Smith

12 november 2020 11:36

Det vet inte jag. Jag vet bara att hon mådde dåligt under den tid vi hade kontakt. Hon fick hjälp för det hade precis fått sin första medicin utskrivet. Det var därför hon begick självmord. För att hennes mående gick ner samtidigt som hennes energi gick upp. Det är som störst risk att man begår självmord i början av en behandling och det är för att behandlingen fungerar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan Smith - Måndag 25 mars 22:02

Idag har jag jobbat på som vanligt. Kastrerade kultingar på morgonpasset. Då var det en sugga som fick för sig att bita mig i armen när jag hanterade en kulting. Det gör fortfarande ont. Men det får man ta då man varit med om värre. Lite får man allt...

Av Johan Smith - Tisdag 27 feb 22:14

Vem kan man lita på egentligen? Det är ett ytterst fåtal personer som jag kan lita fullt ut på. Vem tar jag min smärta till? Jag det är till er! Särskilt till min bästa vän! Älskar dig! ...

Av Johan Smith - Lördag 24 feb 22:36

På grisgården jag jobbar på så finns det att göra hela tiden vilket är skönt. Dock vet jag att vissa ändringar kommer att ske. Jag tänker inte säga vad det handlar om än så länge då det lär dröja mer än en månad innan det sker. En hel del ändringar k...

Av Johan Smith - Söndag 18 feb 21:16

Jag har träffat och lärt känna en del personer genom livet som alla gör. En person som jag har kännt under hela mitt liv har jag varit tvungen att säga upp vänskapen med då han blev för jobbig.  Om han ville träffas så brukade jag inte vilja det. D...

Av Johan Smith - Tisdag 6 feb 22:11

Det har varit en del jobb som sig bör. Jag har jobbat i 9 dagar i ett bräde nu och det känns. Dock var jag ledig igår eftermiddag från korna. Jag orkade helt enkelt inte. Det är rätt ansträngande att högtryckstvätta som jag gjorde lite på andra jobbe...

Skapa flashcards