Alla inlägg den 24 mars 2017

Av Johan Smith - 24 mars 2017 22:10

Ja då har en vecka till gått då. Det blev en del ton mjölk denna vecka med! Det är väl 500 ton minst jag har mjölkat på jobbet sen jag började där för lite drygt ett år sen. Man får rätt stadiga armmuskler av att mjölka. Vilka nypor. Ja hela kroppen får sitt jobbet. 

Jag kan bära iallafall 110 kilo. Igår så skulle chefens far mata in en stock i vedklyven men den var så förbannat stor att han inte kunde klara av den själv. Den var nof 40 cm i diameter och kanske 3,5-4 meter lång. Nu låg den i över sig på ett matarbord men den låg lite knas till så jag tog den och la rätt. Bara lyfte och rulla lite. 150-200 kilo tror jag den vägde. Känns i armarna idag kan jag säga med träningsvärk. Jag lyfte den ett par gånger. Råstyrka har jag! 

Ovido - Quiz & Flashcards