Alla inlägg den 6 februari 2024

Av Johan Smith - Tisdag 6 feb 22:11

Det har varit en del jobb som sig bör. Jag har jobbat i 9 dagar i ett bräde nu och det känns. Dock var jag ledig igår eftermiddag från korna. Jag orkade helt enkelt inte. Det är rätt ansträngande att högtryckstvätta som jag gjorde lite på andra jobbet. Det var behövligt. Jag ska jobba fram tills fredag sen ledig i helgen. När jag är ledig på helgerna så brukar jag sova LÄNGE. Det är så skönt. Det lär behövas när det är grisningstider framöver. Dock är jag så less på vintern nu. Kung Bore kom med snö idag. Fan ta dig Kung Bore!

Aja våren kommer vad det lider. 


Jag vill dö modigt i strid mot ondskan. Dock får det gärna vänta tills dess jag blir gammal. Dör man av ålderdom så kommer man till Helheim och det vill jag inte. Jag vill komma till Valhall eller Folkvang. 
Hell Tor!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2024 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards