Alla inlägg under april 2024

Av Johan Smith - Måndag 29 april 20:03

Jag opererades idag. De satte in nån spik och plattor som håller fast benen. Imorgon bitti så ska jag röntgas och sen är det sjukgymnasten som gäller. Jag kommer att vara sjukskriven i 3 minst månader sa läkaren.

Av Johan Smith - Lördag 27 april 20:02

Igår skadades jag av en utgödsling på jobbet. Bröt benet. ? Det är smalbenet och vadbenet som är helt av. Jag ska opereras för detta på måndag. Så jag har en ställning som håller foten på plats under tiden. Det gör lite ont men jag får smärtlindring för smärtan.

Av Johan Smith - Söndag 14 april 21:07

Jag har jobbat i helgen. Jag skulle egentligen varit ledig men det var min jobbarkompis helg och han har varit sjukskriven i 6 veckor och chefen ville inte sätta honom på helgjobb direkt. Två jobbhelger och två dagar som är storhelg. Plus en massa övertid på det. Det kommer att ge stålar! Idag har det dock varit väldigt lugnt. Det blev bara en dryg halvtimme i övertid. Igår blev det drygt tre timmars övertid. Så jag hann med att bara ta det lugnt idag också. Det är ju söndag och vilodag! 

Jag var ledig i fredags och det var så skönt. Då hann jag med att klippa mig. Det blir så varmt när håret blir så långt och yvigt. När jag jobbar ute så brukar jag ha keps så det skyddar skallen och ansiktet från solen. Skägget gör resten! Dock önskar jag att skägget kunde vara längre då jag vill kunna fläta det. Det är för kort för det nu! Det är 1 år och 9 månader sen jag rakade mig sist. Jag har inte ens ansat det sen dess. Vikinga skägg ska jag ha!  

 


Jag ser fram emot skatteåterbäringen. Jag har aldrig fått såhär mycket tillbaka om man räknar in reseavdraget. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards