Direktlänk till inlägg 15 augusti 2015

Värdefulla vänner.

Av Johan Smith - 15 augusti 2015 17:07

Min sommar har inte vart den bästa. Jag vill inte gå in på vad som hänt då det är för jobbigt men jag har mått rätt dåligt pga det som hänt. 

Jag har haft en del vänner som har stöttat mig mycket genom detta. Men det finns en som stöttat mig nått enormt. Jag vet inte hur snabbt jag skulle ha återhämtat mig psykiskt om det inte vart för henne. 

Jag har verkligen litat på henne under många år då hon har vart så stöttande hela tiden. Det stod sig starkt nu när jag behövde det. 

Den där vännen är nått så enormt värdefull för mig. När jag bröt ihop så kom hon bara och kramade om mig och sa att allt blir bra. Och det blev det. 

Jag litar verkligen helhjärtat på henne. Jag litar mycket på en del vänner men henne litar jag på helhjärtat. Hon är en vän som verkligen bryr sig om mig. 

jag mår så mycket bättre av det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan Smith - Måndag 29 april 20:03

Jag opererades idag. De satte in nån spik och plattor som håller fast benen. Imorgon bitti så ska jag röntgas och sen är det sjukgymnasten som gäller. Jag kommer att vara sjukskriven i 3 minst månader sa läkaren. ...

Av Johan Smith - Lördag 27 april 20:02


Igår skadades jag av en utgödsling på jobbet. Bröt benet. ? Det är smalbenet och vadbenet som är helt av. Jag ska opereras för detta på måndag. Så jag har en ställning som håller foten på plats under tiden. Det gör lite ont men jag får smärtlindring ...

Av Johan Smith - Söndag 14 april 21:07


Jag har jobbat i helgen. Jag skulle egentligen varit ledig men det var min jobbarkompis helg och han har varit sjukskriven i 6 veckor och chefen ville inte sätta honom på helgjobb direkt. Två jobbhelger och två dagar som är storhelg. Plus en massa öv...

Av Johan Smith - Måndag 25 mars 22:02

Idag har jag jobbat på som vanligt. Kastrerade kultingar på morgonpasset. Då var det en sugga som fick för sig att bita mig i armen när jag hanterade en kulting. Det gör fortfarande ont. Men det får man ta då man varit med om värre. Lite får man allt...

Av Johan Smith - Tisdag 27 feb 22:14

Vem kan man lita på egentligen? Det är ett ytterst fåtal personer som jag kan lita fullt ut på. Vem tar jag min smärta till? Jag det är till er! Särskilt till min bästa vän! Älskar dig! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards