Alla inlägg under januari 2016

Av Johan Smith - 2 januari 2016 17:59

Jag är rätt irriterad på bloggplatsen. Jag har satt det så att den ska delas när jag skrivit klart inlägget men det är ofta så att den kopplingen tas bort. Väldigt irriterande. Jag får la ta och skriva till de som driver skiten...


En månad kvar av min anställning på nuvarande jobbet. Av olika skäl orkade jag inte med jobbet där. Jag vill inte gå in på mer än så. Jag har fixat annat jobb som jag börja på. Också det med mjölkkor.


Jag tappade min telefon igår på ett stengolv eller om det var betonggolv. Telefonen landade med skärmen neråt så skärmen sprack. Det fungerar att använda skärmen men det är irriterande...


Jul och nyår som vart nu... Jag var i Skövde en sväng och firade med pappa, hans tjej och hennes barn och hennes familj. Sen dagen efter åkte jag till Småland en sväng där mamma och hennes karl bor och bodde där över natt. 

Skönt att komma ifrån lite. Nyårsafton tog jag det lungt och försökte sova under tolvslaget men det gick inte då det small så mycket. 

Vad som händer under 2016 får vi se...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards